Egy "normális" óraszerviz a munkafelvétel előtt árajánlatot ad az Ügyfél számára az adott órával kapcsolatos műveletek elvégzésére. Mi is így teszünk: az általunk adott árajánlat indikatív - a végleges összeg ettől eltérhet, mivel az órajavítás művelete során újabb hibák derülhetnek ki, amik sok esetben újabb alkatrész(ek) beszerzését teszik szükségessé. Ha az eredeti árajánlatunkhoz képest jelentős (20% feletti) eltérést eredményezne ez a művelet, mindenképpen értesítjük erről az ügyfeleinket.
Az órajavítás, szervizelés általunk megadott határideje sok esetben (és a fentiek miatt is) nem pontos. Az általunk, az ügyfélnek adott munkalapon megadott határidőt igyekszünk tartani, azonban sok esetben csúszás fordulhat elő - legyen szó alkatrészek utólagos rendeléséről, külföldi szállítási/logisztikai csúszásokról.
Illetve fontos még azt is figyelembe venni, hogy minden általunk elvégzett szervizelés után az adott órát több napos tesztelési folyamatnak vetjük alá. Ha a tesztelési folyamat során problémát tapasztalunk, sok esetben az egész szervizelést újra kell kezdeni és feltárni az esetleges, még fennálló hibákat.
Nincs "kis" vagy "nagy" szerviz. Csak "teljes" szerviz van, amit röviden szerviznek, tisztításnak hívunk. Hogy ez miért sok idő? Aprólékos és precíz műveletsor a karórák szervizelése, hosszú évtizedek tapasztalata szükséges ahhoz, hogy a sokféle svájci, japán és egyéb óraszerkezetekhez biztonsággal tudjon egy órásmester hozzányúlni.
Nem vállaljuk hamisítványok szervizelését.
Igen, az esetek 99%-ban az elemcsere a helyszínen megvárható.
Igen, a nálunk szervizelt illetve elemcserélt órákon nyomáspróbát is végzünk. De egyéb esetben is gyere be, szívesen lenyomáspróbázzuk a karórádat - maximum 10 bar nyomásig (utóbbit csakis ügyfél felelősségére).
Természetesen, nyitvatartási időben szeretettel várunk!
Nyitvatartás:
Hétköznap 10:00-tól 18:30 óráig, pénteken 17:00-ig!
Szombaton és vasárnap: ZÁRVA!